Historia

Odkrywanie sekretów żywej wody

Przemiana wody w krainie truskawek

2003

Podstawowa pielęgnacja roślin: miłość i woda

Ponad 20 lat temu, w 2003 r., miałem za sobą już 10 lat w świecie profesjonalnej uprawy truskawek. Była to wymagająca praca, wymagająca zrozumienia technik uprawy i dużej miłości do roślin. Najważniejsza była jednak woda. Patrząc wstecz, mogę powiedzieć, że cudownie brzemienne w skutki spotkanie z przyjacielem skierowało mnie na ścieżkę, którą teraz podążam.

Maks Vrečko, Profesjonalny Plantator Truskawek i Wizjoner | Zgosa, Słowenia

2004

Eksperyment z żywą wodą

Postanowiłem poeksperymentować. Podzieliłem pole truskawek na dwie części. Z jednej strony podlewałem rośliny zwykłą wodą, co zawsze było normą. Z drugiej strony pola rośliny otrzymały tajemniczy strumień uporządkowanej „żywej” wody. Przemiana wody ze „zwykłej” w „żywą” zachodziła, gdy ta przepływała przez ceramiczne rurki z energetycznie odciśniętymi wibracjami.

Truskawki zawsze wyraźnie pokazywały, że wibracje im służą

2009

Pionierskie zrównoważone rozwiązania wodne

W 2009 roku byłem gotowy na nowe wyzwania. Zachęcony moim doświadczeniem oraz nowo odkrytą i sprawdzoną wiedzą, wkroczyłem na ścieżkę promowania technologii uzdatniania wody w rolnictwie. Moi koledzy rolnicy nie zrozumieli rewolucyjnych możliwości w tej dziedzinie i trzymali się swoich przekonań i konwencjonalnego podejścia.

18,1% Więcej truskawek wyhodowanych przy użyciu Żywej Wody

2010

Narodziny Flaski

Odzew był wyjątkowy i 10 marca 2010 roku narodziła się Flaska. Od tego czasu podróż Flaski przebiegała krętymi drogami usianymi wzlotami i upadkami.

Ostatnie zdjęcie rodzinne wśród truskawek
Maks Vrečko
Zamów własną szklaną butelkę FLASKA.
Kup teraz
Więcej informacji uzyskasz, kontaktując się z nami.

FLAsKA POPRZEZ CZAS

1994
  • Maks zaczyna uprawiać truskawki, mając nadzieję na wyhodowanie najlepszych i najsłodszych truskawek.
2003
  • Maks eksperymentuje ze strukturyzowaną wodą na truskawkach i odkrywa liczne pozytywne efekty, które poprawiają jakość i plony upraw.
2009
  • Maks kończy uprawę truskawek, aby skoncentrować się na nowych wyzwaniach.
  • Produkuje serię testową butelek do wody strukturyzowanej, które rozdaje znajomym i przyjaciołom w celu uzyskania ich opinii.
10 marca 2010
  • Narodziny Flaški.
2011
  • Flaska stała się pierwszym wyborem wielu Słoweńców, przynosząc rewolucyjną zmianę w korzystaniu z butelek na wodę.
2012
  • Produkcja spersonalizowanych butelek Flaska o pojemności 0,5l przy użyciu własnej formy.
  • Rozpoczęcie sprzedaży Flaska w Chorwacji, Hiszpanii i Bułgarii.
  • Konkurs Flaski na najlepszy pokrowiec na butelkę. Otrzymaliśmy ponad 350 propozycji.
2013
  • Rozpoczęcie współpracy z Masaru Emoto.
  • Rozpoczęcie sprzedaży w Austrii, Niemczech, Estonii i USA.
  • Nowe produkty: Vodan, pokrowiec korkowy oraz Flaska Grip.
  • Wizyta na górze Roraima i przekazywanie informacji dotyczących wody.
2014
  • Produkcja spersonalizowanych butelek Flaska o pojemności 0,75l przy użyciu własnej formy.
  • Rozpoczęcie sprzedaży we Włoszech, Szwajcarii, Indonezji, Singapurze i Norwegii.
  • Udział w pierwszej konferencji poświęconej wodzie.
2015
  • Flaska debiutuje na targach Biofach.
  • Rozpoczęcie sprzedaży na Słowacji i w Holandii.
  • Pierwsze spotkanie dystrybutorów Flaska.
  • Nowe produkty: Flaska Doggy.
2016
  • Produkcja spersonalizowanych butelek Flaska o pojemności 0,3 l przy użyciu własnej formy.
  • Rozpoczęcie sprzedaży we Francji i Finlandii.
  • Nower produkty: Flaska Jeans oraz Flaska Fairy Symbols.
2017
  • Flaska zostaje partnerem Emoto Peace Project.
  • Rozpoczęcie sprzedaży Flaska w Wielkiej Brytanii.
  • Drugie spotkanie dystrybutorów Flaska.
  • Nowe produkty: szklanka Sirius glass oraz Flaska Uniq.
2019
  • Nowa strona internetowa Flaska, za którą otrzymaliśmy nagrodę Websi.
  • Trzecie spotkanie dystrybutorów Flaska.
  • Nowy produkt: misa na owoce Karpo.
2020
  • Flaska świętuje swoje 10-lecie.
  • Początek współpracy z The Earth Organization.
  • Nowy produkt: kubek Angelica.
2022
  • Produkcja nowego modelu butelki Flaska z szeroką szyjką 0,5 l i 0,75 l. Wprowadzenie aplikacji eFlaska.
  • Nowy produkt: szklanka Love Gratitude inspirowana postacią Dr. Masaru Emoto.
2023
  • Nowe kolekcje: Flaska Horoscope, Flaska Yoga, oraz Flaska Empower.
  • Nowy produkt: Flaska Green.

ZOBOWIĄZANIE jednej rodziny

Podczas gdy w dzisiejszym świecie podziały stają się normą, prowadząc do alienacji między ludźmi o innym kolorze skóry, wyznaniu i kulturze, i która pogłębia się, Flaska pozostaje oddana jednej rodzinie ludzkiej. Mimo że jesteśmy podzieleni na producentów i konsumentów, wierzymy, że wszyscy jesteśmy w pełni i całkowicie częścią tej samej rodziny.

Nasze powiązania opierają się na dobrych relacjach osobistych, uczciwości, wzajemnym szacunku i dążeniu do zdrowego stylu życia. Szanujemy Ziemię i pielęgnujemy pasję do wody. Flaska nie jest tylko produktem; jest środkiem do osiągnięcia zdrowia i harmonii w życiu.

Team Flaska

Maks

Wierzę, że małymi krokami możemy zmienić świat na lepsze. Jako właścicielka Flaski jestem dumna, że wykonaliśmy ich już ponad pół miliona i dalej będziemy podążać tą drogą. Mój zespół kieruje się moją wizją i pasją do zrównoważonego rozwoju i innowacji. Z zaangażowaniem dążę do wspólnego stworzenia lepszej przyszłości dla wszystkich.

Andreja

Dobra woda jest kluczem do dobrego zdrowia, a równie ważna jest dobrze zorganizowana dokumentacja, która jest podstawą zdrowych praktyk biznesowych. Jako księgowa dbam o to, aby zorganizowane procesy finansowe były zgodne z przepisami, co pozwala firmie skupić się na zrównoważonym rozwoju i innowacjach.

Urša

Jako doradca ds. sprzedaży lubię pracować z klientami. Jestem towarzyska, otwarta i życzliwa, co pozwala mi budować autentyczne relacje z klientami. Wierzę, że kluczem do sukcesu w sprzedaży jest szczera komunikacja i zrozumienie potrzeb klienta. Praca w zrelaksowanym nastroju, ze świadomością, że jesteś w doskonałej firmie z świetnym zespołem, sprawia, że praca zawsze jest przyjemna.

Julija

Wierzę, że najlepszy marketing opiera się na autentycznych historiach, które wywołują emocje i tworzą połączenia. Dzięki kreatywnemu projektowi i silnym przekazom dbam o to, aby historia Flaski dotarła do szerokiego grona odbiorców i promowała zrównoważony styl życia.

Maša

Jako grafik wnoszę do naszych materiałów świeżość i nowoczesność. Dzięki innowacyjnym pomysłom i kreatywnemu podejściu dbam o to, aby materiały Flaski wyróżniały się i przyciągały uwagę, wierząc w siłę komunikacji wizualnej.

Matej

Jako kreatywny lider i fotograf zarządzam kompleksową identyfikacją wizualną Flaska. Moim zadaniem jest tworzenie projektów wyrafinowanych estetycznie, spójnie uporządkowanych i funkcjonalnych. Moją pasją jest uchwycenie piękna i historii produktów Flaska poprzez fotografię i prezentowanie ich w sposób, który ekscytuje klientów.

Strona Flaska Polska używa plików cookies w celu realizacji usług statystycznych, społecznościowych i funkcjonalnych. Aby zapoznać się ze szczegółowym opisem sprawdź nasz dokument Polityka Prywatności .