Strona Flaska Polska używa plików cookies w celu realizacji usług statystycznych, społecznościowych i funkcjonalnych. Aby zapoznać się ze szczegółowym opisem sprawdź nasz dokument Polityka Prywatności .
Historia
Odkrywanie sekretów żywej wody
Przemiana wody w krainie truskawek
2003
Podstawowa pielęgnacja roślin: miłość i woda
Ponad 20 lat temu, w 2003 r., miałem za sobą już 10 lat w świecie profesjonalnej uprawy truskawek. Była to wymagająca praca, wymagająca zrozumienia technik uprawy i dużej miłości do roślin. Najważniejsza była jednak woda. Patrząc wstecz, mogę powiedzieć, że cudownie brzemienne w skutki spotkanie z przyjacielem skierowało mnie na ścieżkę, którą teraz podążam.
2004
Eksperyment z żywą wodą
Postanowiłem poeksperymentować. Podzieliłem pole truskawek na dwie części. Z jednej strony podlewałem rośliny zwykłą wodą, co zawsze było normą. Z drugiej strony pola rośliny otrzymały tajemniczy strumień uporządkowanej „żywej” wody. Przemiana wody ze „zwykłej” w „żywą” zachodziła, gdy ta przepływała przez ceramiczne rurki z energetycznie odciśniętymi wibracjami.
2009
Pionierskie zrównoważone rozwiązania wodne
W 2009 roku byłem gotowy na nowe wyzwania. Zachęcony moim doświadczeniem oraz nowo odkrytą i sprawdzoną wiedzą, wkroczyłem na ścieżkę promowania technologii uzdatniania wody w rolnictwie. Moi koledzy rolnicy nie zrozumieli rewolucyjnych możliwości w tej dziedzinie i trzymali się swoich przekonań i konwencjonalnego podejścia.
2010
Narodziny Flaski
Odzew był wyjątkowy i 10 marca 2010 roku narodziła się Flaska. Od tego czasu podróż Flaski przebiegała krętymi drogami usianymi wzlotami i upadkami.
FLAsKA POPRZEZ CZAS
- Maks zaczyna uprawiać truskawki, mając nadzieję na wyhodowanie najlepszych i najsłodszych truskawek.
- Maks eksperymentuje ze strukturyzowaną wodą na truskawkach i odkrywa liczne pozytywne efekty, które poprawiają jakość i plony upraw.
- Maks kończy uprawę truskawek, aby skoncentrować się na nowych wyzwaniach.
- Produkuje serię testową butelek do wody strukturyzowanej, które rozdaje znajomym i przyjaciołom w celu uzyskania ich opinii.
- Narodziny Flaški.
- Flaska stała się pierwszym wyborem wielu Słoweńców, przynosząc rewolucyjną zmianę w korzystaniu z butelek na wodę.
- Produkcja spersonalizowanych butelek Flaska o pojemności 0,5l przy użyciu własnej formy.
- Rozpoczęcie sprzedaży Flaska w Chorwacji, Hiszpanii i Bułgarii.
- Konkurs Flaski na najlepszy pokrowiec na butelkę. Otrzymaliśmy ponad 350 propozycji.
- Rozpoczęcie współpracy z Masaru Emoto.
- Rozpoczęcie sprzedaży w Austrii, Niemczech, Estonii i USA.
- Nowe produkty: Vodan, pokrowiec korkowy oraz Flaska Grip.
- Wizyta na górze Roraima i przekazywanie informacji dotyczących wody.
- Produkcja spersonalizowanych butelek Flaska o pojemności 0,75l przy użyciu własnej formy.
- Rozpoczęcie sprzedaży we Włoszech, Szwajcarii, Indonezji, Singapurze i Norwegii.
- Udział w pierwszej konferencji poświęconej wodzie.
- Flaska debiutuje na targach Biofach.
- Rozpoczęcie sprzedaży na Słowacji i w Holandii.
- Pierwsze spotkanie dystrybutorów Flaska.
- Nowe produkty: Flaska Doggy.
- Produkcja spersonalizowanych butelek Flaska o pojemności 0,3 l przy użyciu własnej formy.
- Rozpoczęcie sprzedaży we Francji i Finlandii.
- Nower produkty: Flaska Jeans oraz Flaska Fairy Symbols.
- Flaska zostaje partnerem Emoto Peace Project.
- Rozpoczęcie sprzedaży Flaska w Wielkiej Brytanii.
- Drugie spotkanie dystrybutorów Flaska.
- Nowe produkty: szklanka Sirius glass oraz Flaska Uniq.
- Nowa strona internetowa Flaska, za którą otrzymaliśmy nagrodę Websi.
- Trzecie spotkanie dystrybutorów Flaska.
- Nowy produkt: misa na owoce Karpo.
- Flaska świętuje swoje 10-lecie.
- Początek współpracy z The Earth Organization.
- Nowy produkt: kubek Angelica.
- Produkcja nowego modelu butelki Flaska z szeroką szyjką 0,5 l i 0,75 l. Wprowadzenie aplikacji eFlaska.
- Nowy produkt: szklanka Love Gratitude inspirowana postacią Dr. Masaru Emoto.
- Nowe kolekcje: Flaska Horoscope, Flaska Yoga, oraz Flaska Empower.
- Nowy produkt: Flaska Green.
ZOBOWIĄZANIE jednej rodziny
Podczas gdy w dzisiejszym świecie podziały stają się normą, prowadząc do alienacji między ludźmi o innym kolorze skóry, wyznaniu i kulturze, i która pogłębia się, Flaska pozostaje oddana jednej rodzinie ludzkiej. Mimo że jesteśmy podzieleni na producentów i konsumentów, wierzymy, że wszyscy jesteśmy w pełni i całkowicie częścią tej samej rodziny.
Nasze powiązania opierają się na dobrych relacjach osobistych, uczciwości, wzajemnym szacunku i dążeniu do zdrowego stylu życia. Szanujemy Ziemię i pielęgnujemy pasję do wody. Flaska nie jest tylko produktem; jest środkiem do osiągnięcia zdrowia i harmonii w życiu.
Maks
Wierzę, że małymi krokami możemy zmienić świat na lepsze. Jako właścicielka Flaski jestem dumna, że wykonaliśmy ich już ponad pół miliona i dalej będziemy podążać tą drogą. Mój zespół kieruje się moją wizją i pasją do zrównoważonego rozwoju i innowacji. Z zaangażowaniem dążę do wspólnego stworzenia lepszej przyszłości dla wszystkich.
Andreja
Dobra woda jest kluczem do dobrego zdrowia, a równie ważna jest dobrze zorganizowana dokumentacja, która jest podstawą zdrowych praktyk biznesowych. Jako księgowa dbam o to, aby zorganizowane procesy finansowe były zgodne z przepisami, co pozwala firmie skupić się na zrównoważonym rozwoju i innowacjach.
Urša
Jako doradca ds. sprzedaży lubię pracować z klientami. Jestem towarzyska, otwarta i życzliwa, co pozwala mi budować autentyczne relacje z klientami. Wierzę, że kluczem do sukcesu w sprzedaży jest szczera komunikacja i zrozumienie potrzeb klienta. Praca w zrelaksowanym nastroju, ze świadomością, że jesteś w doskonałej firmie z świetnym zespołem, sprawia, że praca zawsze jest przyjemna.
Julija
Wierzę, że najlepszy marketing opiera się na autentycznych historiach, które wywołują emocje i tworzą połączenia. Dzięki kreatywnemu projektowi i silnym przekazom dbam o to, aby historia Flaski dotarła do szerokiego grona odbiorców i promowała zrównoważony styl życia.
Maša
Jako grafik wnoszę do naszych materiałów świeżość i nowoczesność. Dzięki innowacyjnym pomysłom i kreatywnemu podejściu dbam o to, aby materiały Flaski wyróżniały się i przyciągały uwagę, wierząc w siłę komunikacji wizualnej.
Matej
Jako kreatywny lider i fotograf zarządzam kompleksową identyfikacją wizualną Flaska. Moim zadaniem jest tworzenie projektów wyrafinowanych estetycznie, spójnie uporządkowanych i funkcjonalnych. Moją pasją jest uchwycenie piękna i historii produktów Flaska poprzez fotografię i prezentowanie ich w sposób, który ekscytuje klientów.