Strona główna Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: hajski Piotr Drewnik, al. KEN 15/28, 02-797 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: woda@flaska.pl, numer telefonu +48 786 118 213.
  4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: hajski Piotr Drewnik, al. KEN 15/28, 02-797 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: woda@flaska.pl, numer telefonu +48 786 118 213.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

 

Pouczenie o odstapieniu od umowy swiadczenia uslug

Pouczenie-o-odstapieniu-od-umowy-sprzedazy-towaru

Formularz reklamacji usługi

Formularz-reklamacji-towaru-v.1.1

Formularz-odstapienia-od-umowy-swiadczenia-usług

Formularz-odstapienia-od-umowy-sprzedazy-towaru-v.1.1

Strona Flaska Polska używa plików cookies w celu realizacji usług statystycznych, społecznościowych i funkcjonalnych. Aby zapoznać się ze szczegółowym opisem sprawdź nasz dokument Polityka Prywatności .